torsdag 11 november 2010

Allt har gått

åt helvete idag. och då menar jag verkligen allt..

Vet inte alls vad det är med mig idag.. har bara lust att gräva ett hål och krypa ner i och gömma mig i några dagar, veckor, månader eller år.. 
Jag vet alla känner så här ibland, men nu det senaste så har jag känt så här väldigt länge, vet inte varför. Kanske kan bero på att jag brukar bli nere när mörkret faller snabbare under vintern och det är mörkare. Ärligt så är jag nog en sommarmänniska men visst jag tycker om vintern också, är mysigt när det är snö ute som det är just nu här i Åmål. 

Tyvärr så är ju inte sötis här uppe hos mig nu så han kan inte mysa med mig. :(
Han är 18 mil härifrån just nu, men fick träffa honom i måndags när han kom upp men fick åka hem redan på tisdagen för att hans fd chef ringde och sa att han ville att T skulle komma på möte. så han åkte med tåget 07:07.
Men hoppas han komma upp snart igen eller om jag kan åka till han, men vi får se.
Vi har bestämt att vi ska försöka igen, funkar det inte denna gång så blir jag nog besviken igen.
Han tycker det är lite jobbigt att jag inte litar på killar till 100% men det har jag en person att tacka för, han nedvärdera mig väldigt mycket och fick mitt självförtroende från 100% till 0% under vårat 7 månader förhållande. Aja.. inget att älta nu..

// Kyssar Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar