torsdag 25 november 2010

Finns

Det något bättre än snö? Tror inte det. Älskar snön fast jag är mer en sommarmänniska. =)
Skrev om det tidigare i ett inlägg att jag blir lite nere på vintern men det har inte med snön och göra. det är mkt mörkret som är boven i det dramat.

Hade en väldig roligt sms konversation inatt med en viss person =) Kan dock inte skriva ut här vad vi pratade om :P haha men det var lite roligt att veta tror han tkr detsamma. Eller hur? Tror vi smsade i drygt 2h eller nått innan jag somnade. somnade iaf innan Simpsons var slut vid 03:00 inatt.. haha

Blir det idag då tro. kanske ska färga håret. städade skrubben i köket igår och hittade hårfärg. haha.. trodde jag hade använt dem redan men icke sa nicke xD
Får bara hoppas att Linda är piggare idag för att hjälpa mig.
Ni ska få både före och efter bild om bloggspot vill lägga in bilder förstås. kunde inte lägga in några igår =(

Aja dags för Simpsons på kanal6..

Love // Linda

PS: Tiden stämmer inte när jag publicerar inläggen. vet ej varför DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar