söndag 21 november 2010

Nu ska jag vara ärlig.

ÄRLIGHET:


Ditt äldsta hångel?10 år äldre. jag 16 -han 26
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?- 2
Vad tycker du om kärlek? - Underbart
När kramade du någon sist? - 1 Vecka sen tror jag
Har du haft sex den senaste månaden? - Yes!
Saknar du någon speciell person? - Japp
Har du svårt för att bli kär? - Japp det har jag, har nog med att jag har blivit sviken så många ggr
När fick du senast en komplimang? - Igår tror jag
Har du hånglat med någon av samma kön: - Japp på fyllan


HAR DU NÅGONSIN:
Haft sex? - Ja
Varit medvetslös? - Nope
Hånglat med nån riktigt ful? - Tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers? - Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? - Hm japp
Gjort något riktigt dumt? - Jaa
Gjort något du verkligen ångrar? - Vem har inte gjort det?
Varit nykter på nyårsafton? - Nope
Åkt ambulans? - Nepp
Gjort nåt olagligt? - aaa
Fått din mamma att gråta? - Tyvärr
Slagit ner någon? - Aldrig!
Skämts över dina föräldrar? - Någon gång
Skämts över dig själv? - Japp, när jg var yngre och även än idag tyvärr
Sagt jag älskar dig och menat det? - Klart!
Tar du droger? - Nope varför ska man det?
Dricker du? - Japp
Snusar du? - Japp
Röker du? - Japp
V
ilka kläder sover du i? - T-shirt och trosor
Varit kär? - Japp såklart man har vart
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - Japp
Är du ensam nu? - Japp
Vill du gifta dig? - Vet inte
Vill du ha barn? - Yepp

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? - Thomas
Såg dig gråta? - Hm ingen
Fick dig att gråta? - Jag själv

Du delade en drink med? - Ingen
Du gick på bio med? - Anders när vi fortfarande var tillsammans
Skällde på dig? - Linda tror jag

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? - Nope
Kramat någon? - Nope
Köpt någonting? - Mat
Sjungit? - Japp
Saknat någon? - Japp

JAG HAR:

Digitalkamera? - Ja, 1 rosa
Telefon på rummet? Japp vanlig och mobil
Egen dator? - Ja
Könssjukdom? -
Hm nej
Husdjur? - Japp en katt, om man inte räknar med mammas och pappas hundar
Bra kompisar?
- Japp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar