fredag 26 november 2010

En tanke som slog mig nyss

Det finns en sak jag inte förstår mig på när det gäller er killar.

För vissa killar kan visst inte acceptera att en tjej säger nej!
Och vissa KAN faktiskt acceptera att en tjej säger nej.

Sen så finns det personer både tjejer och killar som skriver kanske rätt så elaka kommentarer på bilderna som man har på vissa olika sidor
Och sen blockar dom för att man inte ska kunna svara tillbaka.

Jag vet hur det är.
Visst jag säger det själv att jag inte ser bra ut!
Brukar påpeka detta för folk men då säger dom att *du är söt* men det är inte alltid jag tror på dom.

Sen så finns det en annan sak.
Det finns tjejer som visar sig i cam när dom leker osv men det finns även tjejer som inte visar sig i cam men dom kanske bara visar ansiktet.

Det finns killar som tjatar om att: Snälla kan jag inte få se dig leka osv.Jag har vart drabbad själv..
Jag har typ 20 tal blockerade på msn genom att dom tjatar om det.
När dom tjatar så brukar jag säga att jag visar mig inte. Oavsett om jag har kille eller inte.

Sen så är det en annan sak som stör mig.

Killar varför ska ni alltid tracka oss tjejer? *finns undantag när det gäller killar*

Det finns killar som tkr om smala tjejer med stora bröst men ni har ingen anledning att skriva till en tjej som är mullig att säga.
Du är fet osv.

Håll den åsikten inom dig själv.
Det finns tjejer som tar väldigt illa upp men visar det inte.

Och så finns det killar som tkr om tjejer i modellen större.

Nu blev det mkt skrivet här men detta är min åsikt och tankar.
och det står jag för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar