onsdag 24 november 2010

Alltså

Jag satt och slötittade igenom aftonbladet på internet tills jag fick se detta.

Vad fan kan man mer säga om dessa idioter. 
Hoppas bara dem får vad dem tål.
Varför ens göra detta för en fucking påhittad skuld och sen skada oskyldiga djur som inte har gjort något mer än bara råkade befinna sig just där, Det är inte deras fel..
Hatar allt som har med djurplågeri att göra. 
Jag hoppas verkligen att dessa idioter kommer åka dit så att det skriker om det..
och filma allt, medan dem gör detta djurplågeri är fan mig en skam, men det underlättar ju polisen för utredning som tur är..
men ändå... Hoppas verkligen att ni åker dit för det riktigt ordentligt. tänk om vi skulle göra så mot er då tror jag inte ni skrattar så mkt längre, skulle göra så mot er tills ni verkligen bad att jag skulle sluta. kanske jag inte skulle sluta för det.
Dessa djur kan ju inte säga till er att sluta med det ni gör för att det gör ont!

Har inget mer att säga mer än FY FAN!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar