söndag 21 november 2010

Tror ni det övernaturliga?

Det gör jag efter en sak som jag fick uppleva när jag var tillsammans med mitt ex från mellerud..
Ska ta och tala om vad det var för något alldeles strax.

Kan säga innan detta hände så var jag väldig skeptiskt till det övernaturliga, jag var en sådan som sa ALLTID att det finns någon naturlig förklaring till det hela, men det som jag fick uppleva kan jag inte förklara.

Det började med att deras hyresvärd höll på att fixa deras toalett så man var tvungen att låna toaletten inne i lägenheten som låg bredvid deras, den var totalt tom. fanns inga möbler eller nått där inne.
Men iaf. Jag skulle in på toaletten, och då hör jag hur det börjas spela låg musik men tänkte inte så mycket på det, trodde att det var exet som spelade högt så att det hördes igenom väggen. men ju längre jag var inne i den lägenheten ju mer övertygad blev jag att det kom från lägenheten som vi lånade toaletten. Jag blev ärligt talat rädd så jag skyndade mig snabbt därifrån och in till exet. 
När jag kommer tillbaka så frågade jag honom om det var han som spelade musik, han svarade nej och frågade mig vadå då? Svarade att jag tyckte mig höra musik medan jag var på toaletten, han följde mig tillbaka för att kolla själv och då hörde jag musiken igen och det gjorde han också. Men denna gång så kom det från sovrummet, vi blev skraja båda två och mer eller mindre sprang därifrån. Och efter den gången så gick jag inte dit ensam.

Efter denna upplevelse så började jag tro mer och mer på det övernaturliga.









Lånad från google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar