torsdag 25 november 2010

Satt

och tänkte på en sak förut när jag var med en kompis till arbetsförmedlingen. 
Satt utanför medan hon var möte.

Det som jag tänkte på var döden.
Hemsk tanke att tänka egentligen.
Men man vet ju aldrig när sin egen tid är kommen. 
Det kan vara i morgon eller om många år men det vet man ju inte.
Vad som helst kan ju hända.

Ärligt så kan jag säga att jag är rädd för att dö, vet inte varför men jag är det. 
Visst jag tror på ett liv efter döden det gör jag. jag tror inte man bara blir nergrävd under jorden i en kista för att sen ruttna bort. Jag kan inte riktigt förklara hur jag menar är svårt när man ska skriva och förklara. Men hoppas ni förstår vad jag menar iaf =)

Nej nog pratat om detta om döden, är inget direkt jag tkr om att prata om men ville dela med lite av vad jag satt och tänkte medan jag vänta på kompisen skulle bli klar på arbetsförmedlingen. Satt där i över 1h och vänta så hade lite tänketid om detta med döden.

Vad har man annars gjort idag då.
Har färgat håret. blev riktigt bra tkr jag. 
Skulle ha lagt in en bild hur det blev men blogspot vill inte lägga in bilder. vet inte varför..
Annars har man inte gjort så mkt..
Ne nu blir det tv på kanal5.

// Love Linda Aka Lia <3

1 kommentar: