tisdag 23 november 2010

Jag orkar inte mer nu!

Precis som rubriken säger så orkar jag inte mer nu!
Så är det bara.Om ni undrar vad jag inte orkar mer så är det en viss person som inte fattar ett skit att jag inte vill.
Varenda dag så får jag sms av honom att han vill träffa mig och grejer, och står alltid hur mkt han tycker om mig och grejer.
Men det spelar ingen roll, du kan tjata i hela ditt liv hur mkt du tycker om mig men kommer aldrig bli vi två igen. ALDRIG och då menar jag aldrig. 
Inte efter du behandla mig under vårat förhållande, man kan inte göra så som du gjorde. Ringde var 5 min och frågade vart jag var, fast du visste att jag var på jobbet, men du trodde inte på mig så du var alltid tvungen att prata med den jag jobbade med för att du skulle tro på mig att jag jobba. ibland så kunde du ringa en kompis och frågade om jag var där fast du visste så förbannat väl att jag var på jobbet.
Ju längre vi var tillsammans desto värre blev blev.
Tillslut så fick jag typ "utegångsförbud" efter jag kom hem från jobbet eller skolan. men som sagt. Ens pojkvän/ Sambo kan inte ge utegångsförbud till en som var 18. 
En kompis reagerade på det en gång när jag skulle dit och sa när jag kom att jag var tvungen att vara hemma vid 17:00 på en LÖRDAG! Han var rädd att hon skulle supa mig under bordet och grejer. 
Aja finns idioter till allt. Jag är glad att jag tog mig ur detta förhållande. 
Han slog mig aldrig men kunde kalla mig för vissa saker under vårat förhållande när vi bråka.Tänker inte nämna vilka saker han kallade mig men tror ni kan lista ut.
Kände att jag var tvungen att skriva av mig. Finns så mycket jag vill ha sagt men vågar inte skriva ut allt för vet inte om han läser denna blogg eller inte. Men kan iaf säga du har inge kontroll över mitt liv längre och det är jag glad för. Vi var inte tillsammans mer än 5-6 månader eller nått men flyttade ihop 3 månader. kanske var lite för tidigt men jag kände honom sen tidigare men hade aldrig sett denna sida av han. vi bråkade väldigt ofta och grejer så ibland så kom grannen in och frågade om vi kunde vara lite tysta. 

Idag har det inte hänt så mycket, har sovit väldigt mkt med tanke på att jag inte riktigt är 100% frisk än. Ont i halsen och småhostar lite då och då, brukar sova väldigt mkt när jag är dålig men inte så här mkt som jag har sovit idag. 
Ne nu ska jag se om det finns ngt roligt på tvn.. långt inlägg det blev idag men som jag skrev. var tvungen att få ur mig lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar