fredag 12 november 2010

Fredag idag då

inte alls hänt så mycket idag. 
Bara vart hemma, bortsett från ett par timmar tidigare ikväll.
Var tvungen att springa ner till våran idrottshall Karlberg idag för att skriva protokoll på Åmåls A-lag innebandy lag som hade hemma match idag mot Karlberg Ibk ett lag från karlstad. tyvärr så förlorade vi med 1-4, sånt som händer.

mår inge bra idag heller, vet inte varför. mår typ samma som igår fast värre idag. bröt ihop lite här hemma när jag kom från matchen men var inge allvarligt, bara lite tårar sådär.

Saknar att prata med dig. har inte pratat med dig sen i tisdag, känns som jag gjorde ngt i måndags som gör att du inte svarar på mina sms som jag skickar. aja du hör av dig när du känner för det. hoppas det blir snart bara.

nej nu ska jag se klart på Spiderman 2 som visas på tv3. *Tack Stefan att du påminde mig att den gick*

En låt som jag bara älskar
http://www.youtube.com/watch?v=WpmILPAcRQo

Ps: Vet inte varför tiden inte stämmer överens med när jag publicerar inlägget*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar