söndag 21 november 2010

Dags och upptadera igen =P

Japp då var det dags att skriva ett inlägg igen då:P
Över en vecka sen sist.. haha.. nejdå. har skrivit lite på min blogg på blogg.se men kommer inte åt den bloggen just nu.

Så vad har hänt idag då? inte mkt om jag ska vara ärlig. bara tagit det lugnt hemma. eller ja.. har städat lite granna. har satt upp lite julgardiner och grejer * drygt en vecka för tidigt jag vet* men kan inte hjälpa det att jag vill ha det lite mysigt nu. =)

Hm vad händer resten av kvällen då tro, ingen aning. blir väl att sitta framför datorn och dega eller så kan jag jue lägga in tvätten från igår när jag tvätta men det är jue så tråååkigt.. haha..

Vet inte vad ska skriva nu heller, är så dålig på att blogga så det är inte sant..

Varje gång jag sätter mig för att skriva något så har jag glömt det när jag väl ska börja skriva. aja.. får bättra mig med att sätta mig direkt när jag kommer på ngt att skriva då =P

slänger in en söt bild på enda mannen i mitt liv just nu =)


















// Love Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar