onsdag 24 november 2010

Om mig

Är en WoW spelande tjej som heter Linda men kallas Lia eller (Blueyes i guildet pga mina blåa ögon) är 24 år bor i Åmål staden som blev känd efter filmen Fucking Åmål 1997.
Om dagarna så gör jag inte så mycket mer än att söker jobb lite överallt, när jag inte gör det så försöker jag träffa polare och pojkvän om man har ngn som man inte har just nu ='(.
När jag inte träffar polare eller festar på helgerna så sitter jag framför datorn och spelar WoW då såklart men är stolt att jag inte har spelat på över 1,5 månad om inte mer nu. Kan säga har sparat pengar som fan nu efter jag tog min paus från WoW. 
Men nu ist så har jag börjat spelat ett annat spel som heter CABAL online, typ samma som WoW men ändå inte, och detta kostar inget i månaden.

Är svårt att skriva om sig själv men här fick ni lite om vem jag är som person. 
Låter som jag sitter vid datorn väldigt mycket men sitter inte så mycket framför datorn som verkar. 
Kan säga när jag spelade WoW så kunde jag sitta nästan i 7-8h i sträck om inte mer, kunde sitta hela nätterna till tidig morgon men det gör jag inte längre *Stolt som en tupp för det*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar