fredag 26 november 2010

Oh yeah

Du ska bara veta hur roligt det är att skriva med dig på msn eller sms.
Har fått mig ett par goa skratt av dina sms medan du jobba.. haha 
Tror du kan lista ut vilka sms jag menar ;) Eller hur?

Jag tror vi skulle trivas bra tillsammans om du kommer upp någon helg. vi har ju ett gemensamt intresse iaf. WoW :P haha.. men det är ju bättre än inget iaf=)

Ne ikväll så blev man tvingad att titta på IDOL men idag för att vara ärligt så var det bra. Jag hoppas verkligen att det blir Jay eller Olle som kommer ta hem alltihop. Var gött att Linnea fick lämna idag. Dem gångerna jag har sett IDOL så har hon inte direkt övertygat mig. men idag så övertygade Minnah mig ganska så mkt men ändå så tror jag det blir Jay som kommer ta hem alltihop.

Ne har inte så mkt att skriva mer idag..

Kyssar på er alla där ute som läser =)

// Love Linda Aka Lia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar