onsdag 24 november 2010

Håller ni med om detta?

Håller ni om att svenskar snusar för mkt?
Det gör inte jag. 
Som jag alltid har sagt. snusning är bättre än rökning för rökning skadar inte med bara dig även alla runt omkring skadar du som rökare.
Kan säga jag har vart rökare men när jag fick mitt sommarjobb som personlig assistent så tänkte jag om. inte så trevligt att lukta rök när man ska jobba med ngn som aldrig har rökt. så jag bestämde mig för att snusa under dem timmarna som jag jobbade hos denna kvinna och röka när jag var hemma eller hos andra kompisar som rökte. men det blev så att jag slutade röka och fortsatte med snusen ist.

men jag håller alls med om dessa som säger att 12% är för många som snusar i Sverige. var som en kommentar jag såg. lägg ner energin på ngt annat ist som är mkt viktigare.

Läs artikeln så förstår ni vad jag menar
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article8172892.ab

3 kommentarer:

  1. Än så länge har det gått bra för oss med tvätt tiderna. Men förstår din frustration. Hur svårt är det egentligen att gå å kolla på tavlan asså? ojojoj. man slutar aldrig att förvånas

    SvaraRadera
  2. hehe..denna kommentar skulle in på "Grannar ibland alltså" blidde lite fel där..=)

    SvaraRadera
  3. haha ingen fara. Ne kan hålla med om det Tony med grannarna. ibland så önskar man att man hade tvättmaskin i lägenheten. men tror era lägenheter är bättre där uppe än här nere

    SvaraRadera